Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro
Autentificare Înregistrare FAQ Membri Căutare Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro Snooker Live Stream

Martin Gould

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro » Jucătorul preferat
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
snookerfan97
Addicted to snooker

Data înscrierii: 27/Ian/2010
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010, 13:59    Titlul subiectului: Martin Gould Răspunde cu citat (quote)

As vrea sa aflu mai multe despre ''Pinner Potter'' . Dupa cum a jucat aseara cred ca merita sa aflam mai multe despre el . Cine stie poate, Martin va castiga titlul de campion mondial anul acesta.

Posseidon
Addicted to snooker

Data înscrierii: 25/Noi/2004
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010, 15:26    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Pinner Potter? Ciudat, eu intelegeam de fiecare dat Peanut Butter. Laughing Laughing
Un foc de paie, deocamdata. Vom vedea daca va confirma in turneele viitoare.

Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Posseidon Trimite mesaj privat
Mrs. Hendry
Addicted to snooker

Data înscrierii: 20/Noi/2004
Locație: pool hall

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010, 15:29    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Asa foc de paie sa tot avem. Very Happy GO, Martin ! Very Happy

Cristi
Addicted to snooker

Data înscrierii: 25/Ian/2010
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010, 17:48    Titlul subiectului: Re: Martin Gould Răspunde cu citat (quote)

snookerfan97 a scris:
As vrea sa aflu mai multe despre ''Pinner Potter'' . Dupa cum a jucat aseara cred ca merita sa aflam mai multe despre el . Cine stie poate, Martin va castiga titlul de campion mondial anul acesta.

Las-o jos ca macane...titlu' de campion mondial Rolling Eyes Momentan abia leaga un break de 20-30 in fata lui Neil Robertson care a revenit de la 11-5 la 11-10 ... Nu am urmarit evolutia lui zilele trecute dar nu mi se pare cine stie ce... Sunt altii mai tineri ca el care sunt mult mai talentati si mai buni...

Avand in vedere ca este profesinist din 1999 si cel mai bun loc al sau a fost 55 e departe de a fi un jcuator care sa poata castiga un turneu, ca sa nu mai vb de camp. mondial...

Totusi pt cine vrea mai multe informatii despre el, aici sunt cateva: http://www.global-snooker.com/Martin-Gould.asp?tf=1

snookerfan97
Addicted to snooker

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010, 18:50    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Apoi dupa cum a jucat in ultima sesiune a meciului cu Robertson nici eu nu cred ca acest jucator va mai iesi campion mondial.Ba mai mult eu cred ca Martin nici nu va reusi sa treaca de meciul cu Robertson.Dar in orice caz este un jucator de urmarit . Sa stiti ca daca Gould va reusi sa joace de mai multe ori cum a facut-o in a doua sesiune a meciului cu Neil ar putea castiga o data si o data un turneu pe puncte Very Happy

viji

Data înscrierii: 04/Mai/2010
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 4 Mai 2010, 23:35    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Nu inteleg ce se scrie pe aici. Martin Gould a jucat pur si simplu senzational.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui viji Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
danacateia
Addicted to snooker

Data înscrierii: 14/Sep/2009

MesajTrimis: Mie 5 Mai 2010, 7:25    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

viji a scris:
Nu inteleg ce se scrie pe aici. Martin Gould a jucat pur si simplu senzational.

Tocmai am revazut in filmuletul postat de MC (careia ii multumesc din nou)
o lovitura absolut minunata a lui Gould ,baiatul asta joaca nemaipomenit,de abia astept sa-l vad la urmatorul turneu !

CosminCtin
Addicted to snooker

Data înscrierii: 15/Feb/2008
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 5 Mai 2010, 8:34    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Martin Gould a jucat foarte bine la acest campionat mondial, dar daca vrea sa demonstreze ca e un jucator de top 16 trebuie sa joace la fel de bine & constant si in celelalte turnee.

viji

Data înscrierii: 04/Mai/2010
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 7 Mai 2010, 9:54    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Eu abia astept sa-l vad jucand.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui viji Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
danacateia
Addicted to snooker

Data înscrierii: 14/Sep/2009

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010, 8:39    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

De la World Snooker un "Exclusiv Martin Gould' pe limba lui ,ca eu nu prea ma pricep la traduceri!Aici cateva spicuiri ,intreg articolul la adresa:http://www.worldsnooker.com/ccuenews8_2
But for the Grace of Gould
We caught up with the Pinner Potter as he reflected on a bittersweet Championship…

CueNews: Martin, you’ve had a few weeks now to reflect on your Crucible campaign, so how do you feel about it?

Martin Gould: It was a great experience and I enjoyed every minute of it. I took a lot of positives out of it, even though it finished with the disappointment of losing 13-12 to Neil Robertson. It felt like the first time I was really involved in a big tournament, and I enjoyed not only the playing side, but just being around the venue.

CN: And that’s exactly what you did, winning 10-9 with a break of 90 in the deciding frame. Then you went 11-5 up on Robertson. Was that the best snooker you have ever played?

MG: It’s the best I have played in a tournament since the 2003 World qualifiers, when I beat quite a few players including Stephen Maguire. I got to the penultimate round then lost to Patrick Wallace. .....

CN: If the match against Robertson had continued at 11-5, do you think you would have won?

MG: Yes, definitely. The break in sessions stopped my momentum, especially as I had to wait until the next day. If we’d kept going, I would probably have won 13-5, because I was flowing and I didn’t want it to end. Looking back, I gifted him a couple of frames in the first session when I was 6-0 up, I should have been 8-0 or 7-1 instead of 6-2, but took my foot off the gas. I also lost a couple of close frames in the second session, I could even have won it then 13-3.

CN: Before that third session, Steve Davis beat John Higgins which would have meant you playing Davis in the quarter-finals if you won. Did that put an extra burden on you?

MG: Yes – I told my friends that I didn’t want to know the result of the Davis match before I went out there. Steve is a legend so to play him at the Crucible would have been amazing, and I would have fancied my chances of beating him......

CN: Despite that defeat, do you feel that you are now ready to step up to the next level in your career?

MG: Without doubt. I’ve always had belief in myself and felt that it was just a matter of time before I did something on the big stage. I can’t wait for next season now, I want to carry on where I left off at Sheffield and get into the top 32 of the rankings. ......

CN: So you’re not looking forward to the new one-frame shoot-out event?

MG: Actually I am because I’m a quick player so the 20-second shot clock will suit me. I’d love to be the first winner of that event.

CN: Did you enjoy the attention you were getting in Sheffield?

MG: I don’t mind it. I’m a fairly quiet and shy person, but I realise that it’s part and parcel of what I do so I have to get used to it if I want to be successful. I did a lot of media interviews, and now I’m back in London I get recognised a lot more than I used to.

CN: What are you up to this summer?

MG: I’ve got the golf bug at the moment, I’ve played three or four rounds and I’m aching to get back on the course. I’ve done a bit of snooker practice as well and I’m hitting the ball as well as I was at Sheffield, which is a good sign. I’m planning a holiday in Cyprus once this volcanic ash clears away.

CN: You won Ł16,000 at the World, by far your biggest pay day. What are you doing with the money?

MG: I took my friends out for dinner, but otherwise I’m being cagey with the money. I have to keep some back for the tax man, and save the rest because you never know what’s around the corner.

CN: Finally, you mentioned that you are a Spurs fan, how do think they will fare in the Champions League?

MG: It will be great to be in it, if we get through the qualifying round, because it’s been the same four English teams in it for a long time.......

snookerfan97
Addicted to snooker

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010, 10:18    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Multumim de articol ! Very Happy
Este foarte interesant!

ney
More than a fan

Data înscrierii: 05/Dec/2010

MesajTrimis: Mie 20 Apr 2011, 15:04    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Un interviu din februarie 2011:

http://welcometooncue.blogspot.com/2011/02/martin-gould-exclusive-interview.html

Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui ney Trimite mesaj privat
Heri
More than a fan

Data înscrierii: 28/Apr/2011

MesajTrimis: Sâm 29 Oct 2011, 15:10    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Pentru cei interesati, iata-l pe Martin la prima aparitie televizata. S-a intamplat in cadrul Trofeului Irlandei de Nord, unde a reusit in mod surprinzator sa-l invinga pe Matthew Stevens. Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=Q5K1V2jvNn0

Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Heri Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro » Jucătorul preferat Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum