Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro
Autentificare Înregistrare FAQ Membri Căutare Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro Snooker Live Stream

Intrebari despre reguli
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro » Întrebări despre snooker
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
MihaiMese
Moderator


Data înscrierii: 02/Apr/2009
Mesaje: 761
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 7 Dec 2013, 0:51    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Da, e corect ce a zis Adi la cele două puncte.

Într-adevăr, nu putea solicita refacerea poziției, având în vedere că avea nevoie de snooker deja.



_________________
"Snooker is a game of simple shots played to perfection." - Joe Davis
Laureat al Premiului Oscue - Masters 2012
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui MihaiMese Trimite mesaj privat
skorpyo
Addicted to snooker


Data înscrierii: 20/Mar/2011
Mesaje: 661
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 7 Dec 2013, 2:12    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Mulțumesc băieți ! Înseamnă că am intuit și eu corect Razz

Total neinspirat Barry, în tensiunea decisivului dintre cele trei posibile opțiuni a ales-o pe cea care l-a trimis acasă .. dacă îl punea pe Selby să joace din noua poziție alta cred că era soarta meciului.



_________________
Enjoy the moment Wink
Laureat al Premiului Oscue - International Championship 2014, World Grand Prix 2019
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui skorpyo Trimite mesaj privat
babuzduc



Data înscrierii: 31/Dec/2010
Mesaje: 9

MesajTrimis: Joi 2 Oct 2014, 17:57    Titlul subiectului: Fault din free ball Răspunde cu citat (quote)

Salutare
Am citit cu atentie toata aceasta sectiune si am gasit intr-un singur post o relatare privitor la ce poti gresi daca ai free ball si o legi de gard. Nu am gasit scris negru pe alb ( desi poate este evident pentru unii ) ce se intampla daca eu beneficiez de un free bal, nominalizez de ex bila maro si dau cu alba pe langa ea ( o ratez )
Cazul 1: Alba intra in buzunar.
Cazul 2: Alba ramane pe masa fara sa atinga vreo alta bila ( jucatorul advers nu ramane in snooker )
Cazul 3: Alba atinge o rosie
Cazul 4: Alba atinge o alta bila colorata decat cea nominalizata ( maro )

Daca e simplu sa spuneti - pt toate cazurile de mai sus este fault si se acorda 4 puncte adversarului - e ok si suficient. Daca trebuie dezvoltat sau detaliat va rog sa o faceti cand aveti timp.

De asemenea putem inlocui bila maro cu roz..

Mentionez ca mai sunt rosii pe masa ( cel putin una ).

Multumesc...



_________________
Free Ball
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui babuzduc Trimite mesaj privat
MihaiMese
Moderator


Data înscrierii: 02/Apr/2009
Mesaje: 761
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 2 Oct 2014, 21:26    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Indiferent de culoarea nominalizată:
Caz 1: Fault 4 puncte, dacă a intrat în buzunar fără a atinge bila albastră, roz sau neagră, în prealabil;
Caz 2: Fault 4 puncte - nu ai atins o bilă obiect;
Caz 3: Nimic, jocul continuă mai departe cu adversarul la masă - bila free-ball înlocuiește o bilă roșie, deci o bilă roșie reprezintă bila obiect în scenariul de față;
Caz 4: Depinde ce bilă colorată atingi - fault 4 puncte pentru galbenă sau verde (sau maro), 5 pentru albastră, 6 pentru roz și 7 pentru neagră. Aici e singurul caz unde variantele disponibile de fault variază în funcție de bila free-ball nominalizată



_________________
"Snooker is a game of simple shots played to perfection." - Joe Davis
Laureat al Premiului Oscue - Masters 2012
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui MihaiMese Trimite mesaj privat
babuzduc



Data înscrierii: 31/Dec/2010
Mesaje: 9

MesajTrimis: Joi 2 Oct 2014, 22:22    Titlul subiectului: free ball Răspunde cu citat (quote)

Ok, multumesc frumos pentru detalii..
Numai bine,



_________________
Free Ball
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui babuzduc Trimite mesaj privat
RVI
Addicted to snooker


Data înscrierii: 13/Feb/2011
Mesaje: 337

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015, 18:00    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Urmarind meciul Selby-Murphy astazi am auzit ceva de la comentatori. Poate nu am inteles eu bine, dar s-a schimbat regula pentru freeball?

Adica acum nu trebuie sa mai poate fi "stearsa" pe ambele extremitati bila obiect, ci este de ajuns sa poate fi lovita in plin pentru a nu mai avea o pozitie de freeball.

Eu am cautat in modificarile din septembrie si nu am gasit nimic. Rog un arbitru , daca se poate, sa ma ajute.

Multumesc.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui RVI Trimite mesaj privat
andydrak
Addicted to snooker


Data înscrierii: 02/Oct/2007
Mesaje: 268

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2015, 17:22    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Este o confuzie intre freeball si "a direct line to a ball that is on or could be on, such that full central ball.. " in cazul in care esti in secventa de fault si ratare si o bila on "full ball"

Freeball = "snookered after a foul" iar pozitia de snooker inseamna ca nu poti vedea ambele extremitati ale bilei on. Deci daca NU vezi 1 mm din bila on, dupa un fault, atunci beneficiezi de freeball. Nu s-a schimbat absolut nimic la regula pe care o stiai, se aplica la fel ca inainte.

In cazul in care se judeca acordarea jocului adversarului pentru ca tu comiti "ratare" de 3 ori atunci cand vezi "full ball" dintr-o bila on, asta-i cu totul altceva. Prin "full ball" se va intelege "full center ball", adica pot atinge centrul bilei on, nu trebuie sa vad neaparat "full diameter ball". Daca iti imaginezi o teava cu diametrul de 52,5 mm si la un capat o bila on si la celalat bila Alba, asta inseamna o lovitura "full diameter ball".

A doua situatie se intelege usor punand situatia pe masa. O sa incerc sa fac o poza cand voi ajunge pe o masa de snooker.



_________________
147 is nothing ... 155 is something !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui andydrak Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
RVI
Addicted to snooker


Data înscrierii: 13/Feb/2011
Mesaje: 337

MesajTrimis: Lun 26 Ian 2015, 8:04    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Merci Alex. Asa stiam si eu.

Nu e nevoie de poza pentru mine, dar daca mai ajuta pe cineva aici, nu strica niciodata.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui RVI Trimite mesaj privat
pjanooo
A super fan


Data înscrierii: 07/Mai/2013
Mesaje: 57
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 10 Mai 2015, 22:49    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Mici nelamuriri:

1.Jucatorul aflat la masa se afla in snooker la o bila (nu conteaza care). Acesta incearca sa atinga bila obiect cu o manta, dar nu reuseste atingerea acesteia, si mai mult, in urma caramboalelor rezultate dintre bila alba si alte bile, bila alba ajunge in buzunar. Se mai poate dicta "miss"?

Pe undeva, situatia se aseamana cu aceasta

2.un jucator, aflat la masa, se afla intr-o pozitie grea de snooker. Incearca atingerea bilei rosii, fara succes, de patru ori (in doua dintre cazuri fiind foarte aproape). Imediat dupa a patra incercare, arbitrul anunta doar fault, socotind ca cele doua incercari la limita, au fost suficiente. E corect, ca doar dupa patru incercari, fie si la limita, sa anunte doar fault? Iar invoc clipul de mai sus, unde Ronnie a incercat de 6 ori, ca in a 7-a a facut fault. Si totusi, nu pot compara, ca si valoare, jucatori ca cei din clip, nu unii din Romania...


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui pjanooo Trimite mesaj privat
mihai_rs



Data înscrierii: 17/Ian/2017
Mesaje: 2

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2017, 18:55    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Salut, am si eu o nelamurire mica. Daca pe masa au ramas doar bila albastra, roz si neagra si jucatorul introduce bila albastra in buzunar, dar dupa aceea intra si cea alba. Ce se intampla? Nu se pune nici un punct jucatorului care a introdus bila si celuilalt se pun 5 pcte? Iar bila albastra se repozitioneaza? Multumesc!


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui mihai_rs Trimite mesaj privat
Dr.Killjoy
Addicted to snooker


Data înscrierii: 20/Noi/2004
Mesaje: 323

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2017, 19:10    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

mihai_rs a scris:
Salut, am si eu o nelamurire mica. Daca pe masa au ramas doar bila albastra, roz si neagra si jucatorul introduce bila albastra in buzunar, dar dupa aceea intra si cea alba. Ce se intampla? Nu se pune nici un punct jucatorului care a introdus bila si celuilalt se pun 5 pcte? Iar bila albastra se repozitioneaza? Multumesc!


Referitor la ipoteza propusa de tine,nu se acorda niciun punct jucatorului care a comis faultul, chiar daca a introdus bila jucata, in speta, bila albastra. Arbitrul anunta acest lucru (faultul) si cele 5 puncte care intra in contul adversarului, primite in urma acestuia. In mod normal bila albastra se repozitioneaza pe punctul ei, urmand ca jocul sa continue, exceptia fiind, atunci cand unul dintre cei doi protagonisti,cedeaza jocul.

Edit: Cu placere !



_________________
Laureat al Premiului Oscue - Masters 2018, UK Championship 2018, Tour Championship 2019, World Grand Prix 2021


Ultima modificare efectuată de către Dr.Killjoy la Mar 17 Ian 2017, 21:04, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Dr.Killjoy Trimite mesaj privat
mihai_rs



Data înscrierii: 17/Ian/2017
Mesaje: 2

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2017, 20:47    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Am inteles. Mersi mult de raspuns!


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui mihai_rs Trimite mesaj privat
Cristi
Addicted to snooker


Data înscrierii: 25/Ian/2010
Mesaje: 580
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 4 Ian 2022, 14:23    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Uite o regula pe care multi nu o stiu (nici macar Kyren Wilson):
https://www.youtube.com/watch?v=DLs_v6qn8eA

Repozitionarea bilei negre dupa un fault cand scorul devine egal la bila neagra.

Referitor la free ball, exista o situatie pe care nu am gasit-o in regulament explicata in mod specific:
Daca se ajunge la bilele colorate (deci nu mai exista rosii pe masa) si adversarul face fault (si ramai in snooker la bila galbena) si ti se acorda un free ball. Sa zicem ca nominalizezi bila albastra ca free ball, o introduci...in mod normal vei obtine 2 pct insa apoi esti obligat sa joci bilele colorate in ordine (adica bila galbena) sau poti sa mai joci orice alta bila colorata si abia apoi le iei in ordine?



_________________
Laureat al Premiului Oscue - Masters 2013, Players Championship 2019
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Cristi Trimite mesaj privat
zsolt_tuser
Administrator


Data înscrierii: 23/Noi/2004
Mesaje: 1243
Locație: Germania

MesajTrimis: Lun 17 Ian 2022, 1:03    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Da, a fost o situatie putin mai neobisnuita dar sunt uimit ca nu a stiut si Kyren despre aceasta regula. In principiu este foarte clar, regula spune ca orice fault la bila neagra incheie jocul cu exceptia cazului in care scorul este egal, caz in care urmeaza repozitionarea bilei negre. Un eventual fault la bila neagra repozitionata sau introducerea ei in buzunar va incheia jocul.

Referitor la intrebarea ta, nu este specificat in mod explicit in regulament deoarece nu este necesar. Orice free ball inlocuieste bila on (in cazul tau bila on este bila galbena). Este ca si cum ai avea 2 bile galbene pe masa. Dupa introducerea bilei albastre urmeaza din nou bila galbena. Bila albastra nu a inlocuit o bila rosie ca sa poti sa joci o bila colorata.



_________________
"Computers are incredibly fast, accurate, and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate, and brilliant. Together they are powerful beyond imagination."
Albert Einstein (1879 - 1955)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui zsolt_tuser Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro » Întrebări despre snooker Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001- 2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Styles Database
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community