Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro
Autentificare Înregistrare FAQ Membri Căutare Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro Snooker Live Stream

General
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare

Acest forum este închis, nu se pot scrie, crea, răspunde sau modifica subiecte   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro -> Sezonul 2004-2005 » China Open 2005
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
csoka.zsolt
Fan

Data înscrierii: 16/Feb/2005
Locație: Baia Mare

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2005, 18:13    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

* KEN DOHERTY : "Snooker shouldn't just be about the UK and Ireland. If we want the game to grow we have to take it to Europe and Asia. It's our duty to come because snooker gives us a living. Some players don't respect the life it's given them. They should think how lucky they are. People look up to us so we should do our best to help snooker grow. We need to make it more international and you'll only do that if you come and promote the game. That's the purpose of coming to places like Malta. We may be playing for less prize money but that's how the game is at the moment."

Cat de frumos si de adevarat,dar cat despre Ronnie...poate ca e racit rau de tot dar e cam dubios!

Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui csoka.zsolt Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
Clara White
Administrator

Data înscrierii: 21/Noi/2004
Locație: Snookerland

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2005, 2:19    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

* DING JUNHUI va avea ca adversar in cucerirea unui loc intre fericitii 16 ai optimilor pe cineva foarte apropiat lui : PETER EBDON, cel care il considera un protégé al sau si ii prezice ca va deveni primul campion mondial nascut pe pamintul-furnicar al Asiei. Si ce crede tinarul protégé despre meciul care il asteapta ? "I beat Peter more often than he beats me in practice but this is the first time we've played in a match so I will just try my best." O relatie „de lucru” de tip Stephen Hendry-Stephen Maguire ? Wink Nu cred. Va fi, oricum, o confruntare extrem de interesant de urmarit. Dupa meciul de ieri, Ding a declarat doar : "I didn't have any dinner before the match, just one banana at the interval because I was so nervous. Everyone was hoping I'd win so I was under a bit of pressure. I need to be stronger mentally." Bine ca macar nu are a se gindi la bani. Ding si-a cistigat locul la China Open trecind prin calificarile de la Prestatyn, dar, oferindu-i-se posibilitatea de a primi wild card-ul, s-a retras de pe filiera normala si acum, chiar daca ar cistiga titlul, tot nu va primi nici un yuan. Dar nu pare el tipul care sa-si faca griji. Nici macar in legatura cu forma : "In England my form was not so good but now I'm back in China with my family and friends I feel much better and my practice is going really well." Chestie anteica, probabil...

* ANTHONY HAMILTON, care a ratat la un frame cistigarea Openului Chinei acum trei ani, a zis : "I always enjoy visiting this part of the world and that's a great start to the week for me. Getting back to the final again would be great but I wouldn't want the same result. That was a big disappointment because I had plenty of opportunities to get over the line and didn't take them. I normally hate mornings and playing early in the day but jet-lag knocks all of that sleepy stuff out of you. Today was the best I've felt since I've been here and I scored well.Dupa meciul cu ZHANG, a recunoscut : "I didn't know anything about Zhang before the match, but I did when he made a 70 in the first frame. As soon as he did that I knew it was a banana skin but when I had my chances I generally made the most of them and got on top. I normally hate mornings and playing early in the day but jet-lag knocks all of that sleepy stuff out of you".

* KOBKIT PALAJIN ( Thailanda ), care are 19 ani si joaca in a doua divizie din Challenge Tour, l-a batut pe GERARD GREENE si se va inilni cu MARCO FU. "I'm very pleased because I didn't think I would win a match in this tournament. I played well and I was a bit lucky. I'm thankful to the Thai Association for awarding me a wild card. I have been playing on the Challenge Tour for four seasons and that has given me good experience, although this is the biggest event I have played in. My ambition is to get into the top 16.”

Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Clara White Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Clara White
Administrator

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2005, 15:04    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

* AZI :
John Higgins - Tom Ford 5-1
Chris Small - Adrian Gunnell 3-5
Marco Fu - Kobkit Palajin 5-3
Ken Doherty - Quinten Hann 5-2
Stephen Lee - Habib Subah 5-0
Jimmy White - Barry Pinches 5-3
Mark Williams - Liang Wen Bo 5-0

* HIGGIE isi “face mina” pentru Mondial ? Doua “tunuri” in meciul cu bietul TOM FORD : 113 & 138 ! Victorie in 85 de minute. “Vrajitorul din Wishaw” : "I was bit surprised at how well I played because I’ve not really practised since I’ve been here. I didn’t miss a ball in the first three frames and that set me on the way. Tom’s a good player so it’s a nice win. I’m enjoying China so far and I’m off to the Great Wall this afternoon. I’ve been to Beijing before but never to the wall, and you’ve got to see it while you’re here." Zis si facut. Azi, de dimineata, Higgie s-a fost pus/dus la … zid.

* KEH DOHERTY si-a sporit sansele de a ramine in top 16 si la anul. Pacat de cele 15 bile rosii + 14 bile negre !... Nu atit pentru 22 000 lire, cit pentru ca ar fi insemnat primul sau 147. "It's the same old story, missing a black cost me." Si stie el ce spune, fiindca in finala ( atentie : fnala ! ) de la Mastersul 2000, a ratat aceasta ocazie, in exact aceeasi situatie : la ultima bila neagra inainte de cele colorate !... Sad Atunci juca impotriva lui MATTHEW STEVENS, iar realizarea breakului maxim ar fi insemnat, dincolo de glorie, si o masina sport in valoare de 88 000 de lire. "Not making the maximum was really disappointing but the most important thing was the win. It was a very good result for me because Quinten is a tough competitor." ( Mda, cit despre "tough", cam asta ar fi si parerea citorva demoazele dintre care cu doua australianul se afla inca in proces... Twisted Evil )

* CHRIS SMALL a etichetat Openul Chinei ca "circ" : meciul sau a fost intrerupt de mai multe ori din cauza zgomotului blitzurilor si telefoanelor mobile, iar la un moment dat, un reflector al televiziunii a explodat intr-o cascada de scintei ! "It was a joke. It felt like a circus out there and neither of us could concentrate. The match must have been held up ten times for various reasons. It was a big match for me but it didn’t feel like it. We ended up just laughing at each other. When you’re struggling, you could do without all that. Everything happened out there but you expect it out here. I don’t think we should come back. They don’t know how to behave and the venue isn’t up to much. But good luck to Adrian because he played well." Imi pare extrem de rau pentru Chris – nu numai fiindca e asa bolnav, ci si din pricina ca a inceput sezonul pe locul 12 in clasamentul mondial ( cea mai inalta situare din cariera ) si apoi a cazut pe locul 36 in cel provizoriu ...Ultima sa victorie a fost cea din calificarile pentru mondialul de anul trecut...

Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Clara White Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei
Fan

Data înscrierii: 26/Noi/2004
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2005, 19:56    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Clara White a scris:
* KEH DOHERTY si-a sporit sansele de a ramine in top 16 si la anul. Pacat de cele 15 bile rosii + 14 bile negre !... Nu atit pentru 22 000 lire, cit pentru ca ar fi insemnat primul sau 147. "It's the same old story, missing a black cost me." Si stie el ce spune, fiindca in finala ( atentie : fnala ! ) de la Mastersul 2000, a ratat aceasta ocazie, in exact aceeasi situatie : la ultima bila neagra inainte de cele colorate !... Sad Atunci juca impotriva lui MATTHEW STEVENS, iar realizarea breakului maxim ar fi insemnat, dincolo de glorie, si o masina sport in valoare de 88 000 de lire. "Not making the maximum was really disappointing but the most important thing was the win. It was a very good result for me because Quinten is a tough competitor." ( Mda, cit despre "tough", cam asta ar fi si parerea citorva Question dintre care cu doua australianul se afla inca in proces... Twisted Evil )

Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui andrei Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
Clara White
Administrator

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2005, 21:44    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

* Am tot scris despre "problema" Hann la THE NEWS, Andrei.

* “THE WHIRLWIND drew a capacity crowd at the Haidian Stadium in Beijing and rewarded his public with a solid performance”, au scris ziarele. JIMMY : "There's always a lot of pressure on the first round match, but now I can relax and look forward to my next game. I've been coming to China for 20 years and it's nice to get a lot of support here.” Dar, din nou, ca si la Wembley, Jimmy a transmis un mesaj entuziastilor sai fani chinezi : "There were a few too many mobile phones and camera flashes going off. It's not really fair on the players or the other fans so if we can cut that out then everyone can enjoy it."

* MARK WILLIAMS, cistigator al primului turneu care a purtat denumirea de Open al Chinei, in 2002, a spus : "I'd never seen Liang play before but he beat Nigel Bond so I thought he must be a decent player. I've come here with a bit of confidence having played well in Ireland - I lost to Ronnie who was the eventual champion. Hopefully I can have a good run here and carry some form into Sheffield. I know I have to get a few wins but I've never worried too much about dropping out of the top 16. If it happens it happens. I've been practising every day and I'll keep that going until the end of the season." Macar a scapat de grija pierderii locului in top 16 : "I wasn't really worried because if you drop out of the top 16 it's your fault. But I was looking at the ranking list and knew I'd have to get some results. If you go out it's very difficult to get back in." Intr-adevar : in ultimii 25 de ani, numai 6 au fost jucatorii care au izbutit sa revina in top 16 - TONY MEO, JOHN VIRGO, STEVE DAVIS, JOE SWAIL, JIMMY WHITE si MARCO FU.

Ultima modificare efectuată Clara White la Mie 30 Mar 2005, 11:50, modificat de 3 ori în total
Sus
luiza_hunter
Addicted to snooker

Data înscrierii: 23/Noi/2004
Locație: Constanța

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 9:49    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

uhhhh.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Joaca Hunter si mie imi arata meciul dindre Hendry si Milkins Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ohhhh... ce noduri in stomac am Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Help me Clara .. si spunemi cat e scoru .. daca sti .. plssssssssss

Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui luiza_hunter Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
Mrs. Hendry
Addicted to snooker

Data înscrierii: 20/Noi/2004
Locație: pool hall

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 11:15    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Yayyyyyyy Hunter - Carter 5-4. Very Happy Oh Happy Day, Luiza! Laughing {{Hugs}}
Boy... Ma gandeam cat de aiurea este programul de la China pentru mine... Pentru ei cum o fi, meciurile fiind de la 7.30 AM? Surprised

Clara White
Administrator

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 11:47    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

* THE NUGGET a sosit la Beijing destul de tirziu si, dupa ce a dormit pina la ora locala 21.00, s-a horarit sa stea treaz toata noaptea ca sa se pregateasca pentru meciul de a doua zi – adica de azi ( la noi ) in zori. "I just haven't had enough opportunity to get over the time change yet. Jet lag never does me any favours. There wasn’t enough time to get my sleeping pattern in sync so I decided to stay up all night like a vampire. Luckily it didn't affect my performance. I was quite pleased with that. It’s good I was playing in the morning because it was like playing at night in English time. My mind was on the snooker so I felt fine, but in about half an hour I might be very tired ! It’s an important result for my ranking position, though I’m not looking too much at the top 16. I’ve got half a chance of staying in so if I could have a good run here it would be nice."

Si cum se tot vorbeste si in China, ca si la Masters, despre calitatea meselor ( ca si cum ea nu ar fi aceeasi pentru toti jucatorii !... Rolling Eyes ), STEVE a tinut sa remarce : "Because the players always ask for and want fast conditions the cloths and cushions today are so fast they are on the edge. It's not the fault of the table but every now and again the cushions are uncontrollable. There are a lot of shots that are like skating on ice. That was a lesson in how to limit problems off the cushions and maybe trying to avoid using them whenever possible."

* Instructorul de fitness MICHAEL HOLT pleaca acasa si cauta sponsori. Are de vinzare locul destinat logo-ului de pe vesta. S-a gindit sa-l scoata la licitatie eBay in perioada 5-12 aprilie, fie ce-o fi. "Whoever offers the most gets the logo for the match against Hunter ( la Crucible ), with the option for the next round as well if I get through. I don't mind who they are. I thought it would be an interesting way to get sponsorship."

* MIERCURI, LA CHINA OPEN

Steve Davis - Michael Holt 5-0
Alan McManus - Anthony Hamilton 5-4
Stephen Hendry - Robert Milkins 5-1
David Gray - Ryan Day 1-5
Paul Hunter - Ali Carter 5-4
Peter Ebdon - Ding Junhui 0-5 INCREDIBIL !!!
Matthew Stevens - Ricky Walden 3-5
Graeme Dott - Stuart Bingham 3-5

Ultima modificare efectuată Clara White la Mie 30 Mar 2005, 17:06, modificat de 2 ori în total
Sus
Mrs. Hendry
Addicted to snooker

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 11:55    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Clara White a scris:
* "I just haven't had enough opportunity to get over the time change yet. Jet lag never does me any favours. There wasn’t enough time to get my sleeping pattern in sync so I decided to stay up all night like a vampire. Luckily it didn't affect my performance. I was quite pleased with that. It’s good I was playing in the morning because it was like playing at night in English time. My mind was on the snooker so I felt fine, but in about half an hour I might be very tired !"

Hm... Daca stau sa ma gandesc putzin, poate ca Ronnie a avut dreptate sa nu se duca. Evident, dreptatea ar exista din cauza programului imposibil. Asta nu scuza insa, dupa cum mai spuneam, faptul ca s-a tot gandit si razgandit. Rolling Eyes

Clara White
Administrator

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 12:01    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

* Faptul ca s-a tot gindit si razgindit e, mai degraba, o chestiune de "stil", de "forma". Grav mi se pare "fondul" : ca a pus in discutie problema de a se duce sau nu. Nu o sa obosesc sa reiau spusele lui Ken Doherty : "Snooker shouldn't just be about the UK and Ireland. If we want the game to grow we have to take it to Europe and Asia. It's our duty to come because snooker gives us a living. Some players don't respect the life it's given them. They should think how lucky they are. People look up to us so we should do our best to help snooker grow. We need to make it more international and you'll only do that if you come and promote the game. That's the purpose of coming to places like Malta. We may be playing for less prize money but that's how the game is at the moment." Cu cit un jucator este mai valoros, cu atit are obligatii morale mai mari fatza de sportul caruia ii datoreaza faima. Imi amintesc ca, la un moment dat, suspendat fiind pe motive disciplinare - si cu acelasi gen de comportament egoist si quasi-iresponsabil ca si al lui O'Sullivan - Alex Higgins a fost intrebat daca poate trai fara snooker. A raspuns arogant : "Dar snookerul poate trai fara mine ?" Ei bine, DA. Snookerul poate trai si fara Alex, ba si fara O'Sullivan. Ar deveni mai sarac, dar nici pomeneala sa moara din asta. Ar fi pacat, dar a cui e vina ?!...

* "I have been playing at least a couple of hours a day, either on my own or with Mark Williams," a spus dupa meci STEPHEN HENDRY. "I don’t usually practise that much during tournaments, but there’s not much on television here so it gives me something to do ! I played well and enjoyed it, the crowds here are fantastic. This tournament has no bearing on what happens at the Crucible. In the past two of three years, the last tournament before Sheffield has not been won by one of the top players. But it’s important to keep things going. When I’ve lost matches this season it’s been down to missing too many easy balls, and if I can cut those mistakes out I’d be playing as well as anyone."

Ultima modificare efectuată de către Clara White la Mie 30 Mar 2005, 12:49, modificat de 1 dată în total
Sus
luiza_hunter
Addicted to snooker

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 12:47    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

OMG OMG OMG ... mai bine nici ca se putea..... uhhhh Paul a castigat ... shla shla lalalalala ... Laughing Laughing Laughing cred ca ma intelegeti Hunter Lover 4 Ever Laughing Laughing Laughing

Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui luiza_hunter Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
Clara White
Administrator

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 13:11    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

"I was shaking a bit on that pink and I should have got up," a spus PAUL HUNTER dupa meci. "But as soon as it hit the jaw of the middle I could see it was going in. I’ve had a lot of luck go against me this season so I deserved it. Ali will be gutted because he had chances to win, but I stuck in there."

In legatura cu starea sanatatii lui, Paul a povestit ca operatia suferita a avut scop exploratoriu : "The doctors discovered six cysts so they have taken a sample and they are doing some tests." Sa speram ca totul va fi OK. Acum trei ani i s-au mai extirpat patru asemenea chisturi benigne din zona genitala. Acum ar fi vorba despre colon. "The pain has gone now but it is playing on my mind. When I get back I might have to have some more tests. I wasn’t able to practise for this tournament but at least I know I can still pot them. I'm due to see the doctor again next Wednesday. They've taken some fluid away from the cysts and they're testing that at a laboratory."

Mrs. Hendry
Addicted to snooker

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 14:42    Titlul subiectului: :<> Răspunde cu citat (quote)

:<> Ebdon-Ding 0-5 Shocked
Wow! I can't believe this! 2 chestii I can't believe... Evident, the white wash is one. The 2nd is: Nu pot sa cred ca Eurosportu' in loc sa dea ultimul joc si dupa aia sa sara la alta masa, cum ar fi la Matthew Stevens unde scorul este rezonabil in acest moment a ales sa dea... Cum se spune? Reluare nu e, mai curand ar fi "not live".
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes They should hire us to do the programming! What the heck is dis? Crying or Very sad Mad Evil or Very Mad

luiza_hunter
Addicted to snooker

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 16:49    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

heh... elevu` si`a detronat profesoru` Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing hehehehe ce iti e si cu ding Junhui asta .. Smile) Laughing Laughing Laughing Laughing

CristinaRo
Addicted to snooker

Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2005, 17:13    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Am reusit si eu sa vad o parte din meciul dintre Ding si Peter Ebdon (la serviciu Very Happy), printre picaturi. L-am vazut de la 2-0, si in momentul in care a fost 3-0 le-am spus colegilor (avem un adevarat club de fani snooker aici) ca prevad un 5-0 si asa a fost. Peter Ebdon nu a jucat rau, dar nu prea a ajuns la masa pentru ca Ding nu l-a lasat. Ding a jucat extraordinar de bine (zic eu) si practic Peter nu a avut nici o sansa.

Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Acest forum este închis, nu se pot scrie, crea, răspunde sau modifica subiecte   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro -> Sezonul 2004-2005 » China Open 2005 Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum