Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro
Autentificare Înregistrare FAQ Membri Căutare Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro Snooker Live Stream

Discuții
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Acest forum este închis, nu se pot scrie, crea, răspunde sau modifica subiecte   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro -> Sezonul 2013-2014 » Mastersul de la Shanghai
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Cine credeți că are șanse mai mari la titlu ?
Mark Davis
0%
 0%  [ 0 ]
Xiao Guodong
4%
 4%  [ 1 ]
Kyren Wilson
0%
 0%  [ 0 ]
Michael Holt
0%
 0%  [ 0 ]
Mark Selby
13%
 13%  [ 3 ]
Barry Hawkins
8%
 8%  [ 2 ]
Ding Junhui
65%
 65%  [ 15 ]
Neil Robertson
8%
 8%  [ 2 ]
Voturi totale : 23

Autor Mesaj
Redboy
Addicted to snooker


Data înscrierii: 01/Aug/2007
Mesaje: 693

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 15:53    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

GG Ding. Smile Frumoasa inchiderea de masa si de turneu, cu mana stanga, grabita.

Legat de Oscue... O sa fiu printre primii, banuiesc, dar n-am sa-mi adjudec al treilea titlu... Sad Sa vedem, cand apare Zsolt. Razz No problem.



_________________
Laureat al Premiului Oscue - Australian Open 2012, Wuxi Classic 2013
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Redboy Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Clara White
Administrator


Data înscrierii: 21/Noi/2004
Mesaje: 17117
Locație: Snookerland

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 16:27    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Mă pregăteam să vă cer scuze pentru întârziere, dar Zsolt a făcut el știe ce acrobații de program și a sosit mai devreme decât mă așteptam – fiindcă dl Xiao n-a reușit să-i pună dlui Ding atâtea probleme pe cât anticipam. Twisted Evil Laughing

Bravo, Zsolt ! Very Happy



_________________
Laureată a Premiului Oscue - German Masters 2018, German Masters 2019
"When I have to choose between a tactical shot and one from the heart, I will usually go for the heart..."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Clara White Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Golan Trevize
Addicted to snooker


Data înscrierii: 18/Noi/2010
Mesaje: 248
Locație: Dom's Home

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 16:43    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Mă bucur că a câștigat Ding. Mai ales că e în China și el în ultima vreme n-a rupt gura târgului pe plaiurile natale. Dar l-am văzut că era foarte concentrat și atent la detalii... poate chiar încet precum Peter Ebdon Laughing Oricum victorir meritată.
__________________

Acum fără legătură imediată cu subiectul. La unul dintre meciuri... nu mai știu la care... d-nul Marius Ancuța a ridicat o problemă legată de regulament. Și, cel puțin eu, nu am prins vreun alt moment în care să clarifice subiectul! Așa că dacă aveți informații suplimentare sau cunoașteți mai bine regulamentul vă rog să mă lămuriți și pe mine.

Situația era următoare: Jucătorul are free ball, nominalizează o bilă "colorată" (de parcă roșu nu e tot o culoare Laughing ) și joacă de fapt o lovitură combinată cu una roși spre bila nominalizată.

Normal... mie mi s-ar părea fault! Nu știu cum să explic... Aș zice că în cazul unei ratări... de fapt s-a jucat bila roșie... Nu pare fault, dar atunci de ce a fost nominalizată bila "colorată"?

Acum ar fi interesantă o discuție pe marginea subiectului...

P.S. Ding a câștigat DinGuodongul... Laughing Bravo lui!!! Party



_________________
#seeuspacecowboys #seeuspacecowgirls #2071
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Golan Trevize Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Clara White
Administrator


Data înscrierii: 21/Noi/2004
Mesaje: 17117
Locație: Snookerland

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 16:56    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Golan Trevize a scris:
Ding a câștigat DinGuodongul... Laughing Bravo lui!!! Party


Excelent spus ! Altminteri, trofeele au fost împărțite frățește. Well, ca între un frate mai mare și unul mai mitittel Laughing :






_________________
Laureată a Premiului Oscue - German Masters 2018, German Masters 2019
"When I have to choose between a tactical shot and one from the heart, I will usually go for the heart..."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Clara White Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MihaiMese
Moderator


Data înscrierii: 02/Apr/2009
Mesaje: 761
Locație: București

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 17:16    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Golan Trevize a scris:

Situația era următoare: Jucătorul are free ball, nominalizează o bilă "colorată" (de parcă roșu nu e tot o culoare Laughing ) și joacă de fapt o lovitură combinată cu una roși spre bila nominalizată.

Normal... mie mi s-ar părea fault! Nu știu cum să explic... Aș zice că în cazul unei ratări... de fapt s-a jucat bila roșie... Nu pare fault, dar atunci de ce a fost nominalizată bila "colorată"?

Acum ar fi interesantă o discuție pe marginea subiectului...


Nu am văzut secvența dar eu interpretez cam așa situația de free-ball:
atunci când se nominalizează o bilă în cazul unui free-ball, practic se clonează bila obiect (= bila la rând de introdus). Din câte înțeleg, era cazul unei bile roșii, deci jucătorul la masă a nominalizat o bilă de altă culoare, care temporar urma a fi echivalentă cu o bilă roșie. În concluzie, ea poate fi introdusă în buzunar prin orice tip de lovitură, combinată sau direct.

Situație de free-ball este atunci când în urma unui fault al adversarului, jucătorul care vine la masă nu are o traiectorie liberă directă (în linie dreaptă) spre ambele extremități ale bilei obiect (stânga sau dreapta, privind din spatele bilei albe spre bila obiect).

Dacă bila obiect este cea roșie, se va lua în considerare orice bilă roșie rămasă pe masă. Dacă bila obiect este de exemplu cea galbenă (caz care se poate întâlni când nu mai există bile roșii pe masă), atunci orice altă bilă colorată poate fi nominalizată, și va avea valoare de 2 puncte.



_________________
"Snooker is a game of simple shots played to perfection." - Joe Davis
Laureat al Premiului Oscue - Masters 2012
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui MihaiMese Trimite mesaj privat
Golan Trevize
Addicted to snooker


Data înscrierii: 18/Noi/2010
Mesaje: 248
Locație: Dom's Home

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 17:59    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

MihaiMese a scris:
Golan Trevize a scris:

Situația era următoare: Jucătorul are free ball, nominalizează o bilă "colorată" (de parcă roșu nu e tot o culoare Laughing ) și joacă de fapt o lovitură combinată cu una roși spre bila nominalizată.

Normal... mie mi s-ar părea fault! Nu știu cum să explic... Aș zice că în cazul unei ratări... de fapt s-a jucat bila roșie... Nu pare fault, dar atunci de ce a fost nominalizată bila "colorată"?

Acum ar fi interesantă o discuție pe marginea subiectului...


Nu am văzut secvența dar eu interpretez cam așa situația de free-ball:
atunci când se nominalizează o bilă în cazul unui free-ball, practic se clonează bila obiect (= bila la rând de introdus). Din câte înțeleg, era cazul unei bile roșii, deci jucătorul la masă a nominalizat o bilă de altă culoare, care temporar urma a fi echivalentă cu o bilă roșie. În concluzie, ea poate fi introdusă în buzunar prin orice tip de lovitură, combinată sau direct.

Situație de free-ball este atunci când în urma unui fault al adversarului, jucătorul care vine la masă nu are o traiectorie liberă directă (în linie dreaptă) spre ambele extremități ale bilei obiect (stânga sau dreapta, privind din spatele bilei albe spre bila obiect).

Dacă bila obiect este cea roșie, se va lua în considerare orice bilă roșie rămasă pe masă. Dacă bila obiect este de exemplu cea galbenă (caz care se poate întâlni când nu mai există bile roșii pe masă), atunci orice altă bilă colorată poate fi nominalizată, și va avea valoare de 2 puncte.

Înțeleg situația de free ball! Nu-mi trebuie explicată... deși nu e rău dacă se aduc detalii.

Mulțumesc pentru noua perspectivă oferită, mai ales că d-nul Marius Ancuța era cam de aceeași părere! Smile Dânsul a promis că se va interesa, dar eu nu am prins vreo sencvență în care să fi revenit cu precizări pe tema aceasta.



_________________
#seeuspacecowboys #seeuspacecowgirls #2071
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Golan Trevize Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
CosminCtin
Addicted to snooker


Data înscrierii: 15/Feb/2008
Mesaje: 552
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013, 22:25    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Golan Trevize a scris:


Situația era următoare: Jucătorul are free ball, nominalizează o bilă "colorată" (de parcă roșu nu e tot o culoare Laughing ) și joacă de fapt o lovitură combinată cu una roși spre bila nominalizată.




In cazul unui free-ball (cu bile rosii pe masa) , cand se nominalizeaza o colorata acea bila devine practic bila ''on'' si are valoare de 1pct, asadar daca intra in buzunar bila nominalizata si inca o alta rosie (sau mai multe) in aceasta situatie nu este fault, se incepe breakul cu cate bile ''on'' au fost introduse si colorata nominalizata se repozitioneaza pe punctul ei.



_________________
Laureat al Premiului Oscue - World Open 2010, Shanghai Masters 2011, World Grand Prix 2015
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui CosminCtin Trimite mesaj privat
RVI
Addicted to snooker


Data înscrierii: 13/Feb/2011
Mesaje: 337

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013, 6:57    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Nu prea vad problema cu regulamentul aici. Un Freeball pur si simplu imi ofera inca o bila obiect. Pot sa o folosesc cum vreau , exceptand obtinerea unei pozitii de snooker ( exceptie cand mai sunt doar doua bile pe masa, dar deja e alta discutie).

Chiar am vazut o situatie asemanatoare, la campionatul european din 2010, cand a fost la noi, la Rin Grand. Kristjan Helgason (sper ca am scris corect), impotriva lui Andrew Pagett. Bila neagra se afla pe marginea buzunarului superior drept, aproape cazuta in buzunar. Erau la ultima bila rosie, iar Pagett a incercat un snooker. Alba a ajuns in buzunar. Bila rosie a ajuns in apropierea bilei negre, dar ascunsa partial de bila roz, care nu era pe punctul ei, ci in apropierea buzunarului drept ( Helgason putea sa atinga rosia doar daca punea bila alba in D, foarte aproape de bila verde).

Personal as fi jucat un snooker din asa o pozitie, dar Helgason a nominalizat bila neagra si, stergand fin bila rosie a reusit sa introduca bila neagra in buzunar, continuand apoi cu inchiderea mesei. Cred ca e destul de asemanatoare situatia, si arbitrul la masa a considerat ca a lovit corect.

Acum, revenind la SM 2013, extraordinar Ding. De multa vreme nu am mai vazut un jucator care sa isi mentina un joc perfect de siguranta pe parcursul unui intreg turneu. Aparent poate sa castige si in China daca vrea...


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui RVI Trimite mesaj privat
Golan Trevize
Addicted to snooker


Data înscrierii: 18/Noi/2010
Mesaje: 248
Locație: Dom's Home

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013, 7:24    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Mulțumesc frumos pentru răspunsuri!!! Deci nu e fault! Eram în eroare! Smile



_________________
#seeuspacecowboys #seeuspacecowgirls #2071
Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Golan Trevize Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Adi4Ebbo
Addicted to snooker


Data înscrierii: 25/Sep/2010
Mesaje: 1194
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013, 23:14    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ce pot sa zic? Bravo Xiao !!!


Ma consolez cu faptul ca Peter a fost eliminat de finalist Rolling Eyes


Astept turneul din India .... macar acolo e calificat si are un meci "usor" in prima faza (Mehta) , iar daca trece are un alt adversar accesibil (insa.... Crying or Very sad )


Sus
Vezi profilul utilizatorului Caută toate mesajele lui Adi4Ebbo Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Acest forum este închis, nu se pot scrie, crea, răspunde sau modifica subiecte   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului www.snookerforum.ro -> Sezonul 2013-2014 » Mastersul de la Shanghai Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001- 2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Styles Database
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community